De ultieme reactie op social media

De ultieme reactie op social media

Herken je dat... wachten op het vliegveld. Je vervelen, je social media checken en wellicht dat je dan een foto van de troosteloze wachtruimte maakt die je berichtje op twitter moet opvrolijken. Bijvoorbeeld een tekst als: "Boring @Schiphol waiting for my flight to New York. #KLM #Boring #help".

Kijk naar het volgende filmpje en ik weet zeker dat ook jij een glimlach op je gezicht krijgt. 

https://www.youtube.com/watch?v=pqHWAE8GDEk&list=FLZ7GbVnsOkhp4ypaRKXgD7A&index=3

Complimenten aan KLM voor dit experiment. En uit ervaring weet ik dat jullie vaak persoonlijk reageren op tweets. keep up the personal work. Welke moeite neem jij om je klant te verrassen? Geef eens een voorbeeld van afgelopen week? Naast tevreden klanten, geeft dit de medewerkers een energieboost die zijn weerga niet kent. Niet alleen de medewerkers die zijn uitverkoren voor het experiment, maar ook ver daar buiten zul je zien dat medewerkers zich weer trots voelen op de organisatie. Met alle positieve gevolgen van dien. Verrassen is zo leuk!